DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE IAȘI ANUNȚĂ DECLANȘAREA PROCEDURII DE TRANSFER LA CERERE PENTRU POSTURI AFERENTE UNOR FUNCȚII PUBLICE DE EXECUȚIE
ANUNȚ
privind ocuparea prin transfer la cerere, a unor funcții publice de execuție vacante
din cadrul Administrației Județene a Finanțelor Publice Botoşani – Direcția Generală
Regională a Finanțelor Publice Iași
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Iași în temeiul prevederilor art.
502 alin. (1) lit. c) si art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2), (3), (5), (8), (81) si (9) din
Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu
modificările și completările ulterioare, anunță demararea unei proceduri de transfer la
cerere, pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante prevăzute în Anexa nr. 1
la prezentul anunț, în conformitate cu procedura de sistem PS-34 (Editia II, Revizia 0)
“Modificarea raporturilor de serviciu/munca ale funcționarilor publici/personalului
contractual prin transfer”, la nivelul Agentiei Naționale de Administrare Fiscală – aparat
propriu și unitati subordonate.
DOCUMENTE NECESARE ȘI DATA LIMITĂ
Dosarul de transfer se depune de către funcționarii publici interesați, în termen de
10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului:
– personal de către candidat sau de un reprezentant al acestuia, la Serviciul
resurse umane, sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Botoşani, din
municipiul Botoşani, str. Piaţa Revoluţiei, nr. 5, etaj 2, camera 205, sau se poate
transmite prin intermediul unui serviciu de curierat, la sediul Administraţiei Judeţene a
Finanţelor Publice Botoşani, prin registratură (str. Piaţa Revoluţiei, nr. 5, Loc. Botoşani,
Jud. Botoşani).
Dosarul de transfer trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documente:
- a) Cerere de transfer, conform modelului atasat la prezentul anunț;
- b) Curriculum vitae, modelul comun european;
- c) copia actului de identitate;
- d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă
efectuarea unor specializări și perfecționări, necesare în vederea verificării îndeplinirii
condițiilor din fişa postului;
- e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator, după caz,
pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea in specialitatea studiilor solicitate
pentru ocuparea funcției publice, vechimea totala in munca, precum și funcţia publică in
care este numit;
- f) adeverinta medicala, care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare functiei
publice solicitate;
- g) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului
atasat;
- h) documente care demonstrează îndeplinirea competențelor specifice.
Copiile de pe actele de mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de
documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de către
secretarul comisiei. Copiile documentelor transmise prin intermediul unui serviciu de
curierat, se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică de către
secretarul comisiei, după confruntarea originalelor, până cel târziu la data
desfășurării probei interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de
numire in functia publica.
Fiecărui dosar de transfer i se atribuie un numar de inregistrare, care se
utilizeaza pentru comunicarea rezultatelor.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape
succesive:
- a) selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului
vacant prin transfer, pe baza documentelor depuse;
- b) proba de interviu. Proba interviu va putea fi susținută doar de funcţionarii
publici declarați admiși la etapa selecției.
TERMENUL LIMITĂ DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR MENȚIONATE:
14 noiembrie 2024, ora 16:00
Ulterior verificării dosarului/dosarelor de înscriere la procedura de transfer și
afișării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu, la sediul Administraţiei
Judeţene a Finanţelor Publice Botoşani, din municipiul Botoşani, str. Piaţa Revoluţiei, nr.
5, astfel:
– pentru postul vacant de la
Compartimentul analiza DNOR – Serviciul
registru contribuabili declaratii fiscale si
bilanturi persoane juridice
în data de 03 decembrie 2024, ora 10:00
– pentru posturile vacante de la Serviciul
colectare si executare silita persoane
juridice
în data de 03 decembrie 2024, ora 12:00
– pentru posturile vacante de la Serviciul
colectare si executare silita persoane fizice
în data de 04 decembrie 2024, ora 10:00
– pentru postul vacant de la Serviciul
evidenta platitori persoane fizice
în data de 04 decembrie 2024, ora 13:00
CONDIȚIILE pentru ocuparea, prin transfer la cerere, a funcţiilor publice de
execuție vacante se regăsesc în Anexa 1 la prezentul anunț.
Verificarea competențelor specifice (digitale) se face prin documente.
Bibliografia și Fișele posturilor sunt anexă la prezentul anunț.
Rezultatul etapei de selecție în scopul verificării îndeplinirii condițiilor de ocupare
a postului nu se poate contesta.
Rezultatul etapei interviu se publică pe pagina de internet a Direcției Generale
Regionale a Finanțelor Publice Iași și nu se poate contesta.
Informații suplimentare se pot obține la secretarul comisiei, telefon: 0231/607128.