Prima pagină » Magazinele Pita și-au atins ținta vânzărilor pentru Paștele 2014

Magazinele Pita și-au atins ținta vânzărilor pentru Paștele 2014

Botoșănenii au cheltuit la fel de mult și la acest Paște, cel puțin comparativ cu 2013. Cea mai puternică rețea locală de magazine, Pita Express Market, a raportat vânzări în graficul stabilit pentru Sărbătorile Pascale 2014.

Adrian Bidașcă, proprietarul rețelei de magazine de proximitate, s-a declarat mulțumit de volumul vânzărilor. „Am avut vânzările pe care le-am prognozat, suntem mulțumiți de volumul lor. Comparativ cu 2013 avem cam același nivel al vânzărilor”, a declarat Bidașcă.

Acesta a precizat că ouăle au fost singurele produse care au înregistrat o scădere a nivelului vânzărilor față de Paștele din 2013.

www.facebook.com/banulbotosanean
banulbotosanean@yahoo.com
YM: banulbotosanean
(BanulBotosanean.ro)