Prima pagină » Mancarea viitorului, pentru animale – trenduri pe care trebuie sa le cunosti
Economic Știri locale

Mancarea viitorului, pentru animale – trenduri pe care trebuie sa le cunosti

Pregateste-te pentru cele mai noi tendinte

Stiai ca la ora actuala industria ce produce si comercializeaza hrana pentru animale valoreaza zeci de miliarde de dolari, la nivel global? Iar estimarile arata ca acest trend este in crestere – vom vorbi de sume chiar mai mari, in SUA si Europa, in curand! La ce ne putem astepta in urmatorii ani, pentru prietenii nostri patrupezi?

Comanda cea mai populara hrana pentru animale aici, la Petmax.ro!

  • Umanizarea

O tendință puternica care domină scena hranei pentru animale de companie este imitarea alimentelor umane. Astfel, se doreste imitarea aspectului, ingredientelor, aromei și chiar si numelor produselor alimentare. De asemenea, mulți producători pun acum un accent mai mare pe „etichete curate” – acest lucru se refera la ambalarea mancarii pentru animale de companie cu cele mai recente cuvinte cheie pentru sănătate de tipul „sezonier”, „fără”, „curat” și „de casă”. Cum s-a ajuns aici? Proprietarii animalelor de companie doresc ca linia de demarcare dintre mancarea umana si cea pentru pisici ori caini sa fie cat mai ingusta, acordand tot mai mare importanta hranei pe care o consuma.

  • Concentrarea asupra sănătății

Acum, toata lumea vorbeste de mancare sanatoasa – la TV, in mass media, pe Instagram, pe Facebook… datorita acestui trend global, industria alimentară se străduiește acum să aibă fie perceputa ca fiind una care proceseaza mai putin (ca in trecut) si foloseste mai multe ingrediente naturale. Având în vedere acest lucru, putem să presupunem că formulele pentru animale de companie vor fi fabricate într-un mod la fel de conștient de sănătate.

Ne putem aștepta ca in viitor să vedem liste de ingrediente precum kale, chia,, broccoli, mere, miere crudă și dovleac, in mancarea pentru micii nostri prieteni necuvantatori. Nutriția animalelor de companie va prelua și un rol mai holistic si va trata si schimbările asociate îmbătrânirii. Producătorii vor introduce variante pentru gestionarea diferitelor aspecte ale sănătății animalelor de companie, asigurând nutriții antiinflamatorii, cognitive, digestive și ale pielii.

  • Premium

Consumatorii cu pretentii solicită ca rețetele să fie autohtone, regionale sau gourmet, naturale și simple, făcute cu ingrediente autentice și să aibă un conținut ridicat de legume și proteine.

  • Proteinele obtinute din insecte

În ultimii ani, a crescut curiozitatea de a utiliza organisme “noi”, ca sursă alternativă de proteine. Deși poate dura ceva timp până când vom vedea viermisori sau gandaci înfiorători în meniul nostru, prietenii noștri blănoși ar putea fi mai atrasi de aceasta mancare. Acestea sunt surse de hrana mai durabile, mai ieftine și cu un impact mai redus asupra mediului.

In concluzie, se pare că gusturile si dorintele noastre (ca oameni) sunt cele vor dicta viitorul hranei pentru animale de companie. Și având în vedere accentul crescut ce este pus pe „alimentația curată”, consumul etic și hrana premium, este probabil ca proprietarii să vadă tot mai multe produse alimentare pentru animale de companie cu ingrediente familiare, sănătoase, din surse durabile și de calitate. Mai presus de toate, însă, consumatorii se pot aștepta la o transparență totală de la producători, vazand cum se obtine si se produce mancarea ce ajunge in castroanele cainilor si pisicilor noastre.