Prima pagină » Covid19 schimbă programul Modern Calor: cererile și sesizările, doar telefonic sau on-line. Plata facturilor se poate face și la ghișeu
Administrație Știri locale

Covid19 schimbă programul Modern Calor: cererile și sesizările, doar telefonic sau on-line. Plata facturilor se poate face și la ghișeu

Pentru evitarea/prevenirea îmbolnăvirii și răspândirii noului Coronavirus (COVID -19), apreciem ca necesară limitarea relațiilor cu publicul la mediul on-line.

Pe această cale, solicităm clienților Modern Calor să transmită cererile / petițiile / sesizările prin următoarele modalități:

 

– telefonic la numerele: 0331 401 962

0231 537 100 – tasta 3

0231 515 959 – tasta 3

 

– prin poșta electronice la adresele de mail: relatii.clienti@moderncalor.ro   office@moderncalor.ro

 

 



 

 

 

Aceste măsuri NU SE APLICĂ pentru următoarele tipuri de servicii, care se desfășoară în continuare în punctul de lucru din str. Vârnav nr. 9:

 

încasare facturi de energie termică (și la casieriile de la Direcția de taxe și impozite, și de la Uvertura Mall – etajul 2)

eliberare adeverințe debit

depunere documente (bon mișcare și scoatere din funcțiune apometre, contracte de vânzare-cumpărare)

 

De asemenea, în perioada următoarea NU se vor face constatări la domiciliul clientului.

 

Vă reamintim că puteți efectua și plăți electronic, prin intermediul contului creat pe site-ul www.moderncalor.ro – secțiunea clienți.

 

Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin!

Echipa Modern Calor