Știri locale

1 din 3 clienți E.ON a optat pentru aplicația E.ON Myline și 1 din 6 pentru factura electronică



 

Creștere semnificativă a numărului de utilizatori E.ON Myline și a activărilor facturii electronice


  • 1 din 3 clienți E.ON a optat pentru aplicația E.ON Myline și 1 din 6 pentru factura electronică;
  • E.ON își propune până la finalul anului reducerea cu 40% a consumului de hârtie folosită pentru activitățile interne și în relația cu clienții;
  • Platformele online ale companiilor E.ON au noi funcționalități menite să contribuie la reducerea amprentei de carbon;

Numărul clienților E.ON care apelează la soluțiile online oferite de companie a crescut semnificativ în ultimele luni, de la obținerea sau transmiterea de informații și documente, până la racordarea la sistemul de distribuție și efectuarea de plăți.

 

 



 

Astfel, în luna iunie s-au înregistrat circa 15.000 de conturi online noi E.ON Myline, o creștere cu aproximativ 230% față de luna iunie a anului trecut. Tot în luna iunie, 26.000 de clienți au descărcat aplicația Myline pentru telefonul mobil, de cinci ori mai mult față de aceeași lună a anului trecut. Și plata online a facturilor a devenit tot mai uzuală, în luna iunie fiind făcute 440.000 de plăți, cu 145% mai multe comparativ cu iunie 2019. În primele șase luni ale acestui an, numărul plăților efectuate prin Myline a depășit 2,5 milioane.

 

Ne bucură faptul că tot mai mulți clienți folosesc mijloacele online pe care le punem la dispoziție. Mai ales în această perioadă dificilă, generată de pandemia COVID-19, îi încurajăm să apeleze cu încredere la aceste mijloace sigure și facile care permit comunicarea cu compania noastră mai rapid și în condiții de siguranță”, a declarat Andreea Ioniță, Chief Strategy & Digital Officer și Director General Adjunct E.ON România.

 

În același registru ascendent se încadrează și transmiterea indexului indicat de contorul de gaz/electricitate, în luna iunie fiind transmise 420.000 de autocitiri prin portalul nostru, cu 145% mai mult decât în luna similară a anului anterior.

 

Factura electronică a câștigat teren în fața celei tradiționale, 1 din 6 clienți optând pentru acest tip de factură, economisindu-se astfel anual circa 1 milion de euro și, mai important, salvând peste 200 de copaci de la defrișare. 

 

Mai mult, E.ON își propune ca până la finalul anului 2020 să reducă cu 40% consumul de hârtie folosită pentru activitățile interne și în relația cu clienții. De aceea se are în vedere, în curând, renunțarea parțială la contractele tipărite și oferirea unei alternative prin digitalizarea semnăturii și stocarea contractelor într-un cloud la care clientul să aibă acces permanent. În acest fel va fi redusă nu doar cantitatea de hârtie folosită ci și amprenta de carbon prin economisirea de carburant care ar fi fost necesar pentru expedierea lor prin curierat sau poștă.



De câteva luni au fost implementate noi funcționalități pe platformele online pentru a face mai ușor accesul la vizualizarea și plata facturii. Astfel, aceasta poate fi achitată direct de pe site-ul E.ON fără a fi necesar un cont Myline, ci doar codul de abonat. De asemenea, s-a scurtat timpul de descărcare a facturii, de la 9 la 3 secunde. 

 

Și platforma Acces Delgaz, utilă pentru racordarea noilor consumatori la sistemul de distribuție, a fost intens accesată în primele 6 luni ale anului de peste 105.000 utilizatori, aproximativ de trei ori mai mulți decât în aceeași perioadă a anului trecut.

 

Începând cu luna iulie,  este funcțională o nouă aplicație dedicată schimbării furnizorului de energie electrică și gaze naturale. Platforma este disponibilă pe pagina web Delgaz Grid la adresa https://delgaz.ro/schimbare-furnizori și permite accesul gratuit și nediscriminatoriu al tuturor furnizorilor de gaze naturale și/sau energie electrică licențiați. 

 

Compania are în vedere digitalizarea/automatizarea și a altor procese pentru creșterea calității serviciilor oferite utilizatorilor E.ON.   

       

Despre E.ON România

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,1 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România grupul E.ON a investit circa 1,7 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,3 miliarde de euro.