Economic Știri locale

Frizeria ”La Brici” a primit al treilea premiu pentru ”Cea mai bună campanie socială dezvoltată de un brand din domeniul de beauty, în România”

Implicarea în campaniile sociale și de educație a antreprenorului Ciprian Andronache a fost premiată la nivel național pentru a treia oară.

Fondatorul frizeriei ”La Brici” a reușit prin campaniile #FiiOM să fie din nou premiat la nivel național, reușind să pună Botoșani în centrul atenției prin lucruri bune.

”Înainte de a mulțumit tuturor, ceea ce simt eu pe interior este mai presus decât toată aprecierea de pe național, ceea ce simt eu în momentul în care sunt alături de colegii mei din #padir & #COSMOBEAUTY & #asco. Cea mai bună campanie socială dezvoltată de un brand din domeniul de beauty, în România – 2023″ – este al 3 lea premiu pe care îl obțin ca și apreciere pentru munca pe care o depun în domeniul înfrumusețării ca și ambasador VREAU SA FIU PROFESIONIST în cadrul lA Brici & fIIOM, iar pentru asta mulțumesc din suflet tuturor. Însă, deși sunt bucuros grozav pentru această distincție, ceea „ce devenim” muncind pentru a obține asemenea premii, ceea ce devenim este nobil, ceea ce simțim când lucrăm împreună este premiul pe care ni l-a oferit dumnezeu, bucuria și fericirea de a exista în același timp în același univers este diploma pe care nu o putem pune în nicio ramă, decât în biblioteca sufletului, a postat Ciprian Andronache pe contul său de Facebook.

Acesta a transmis mulțumiri speciale Isabelei Vasile, Corinei Munteanu și Monicăi Lupu.

”Sunteți 3 doamne minunate, sunteți 3 profesioniști lângă care îmi doresc să bifez și al 4 lea, al 5 lea, cât mai multe premii pentru suportul oferit copilașilor nevoiași și celor instituționalizați, dar și tuturor colegilor din domeniul de #bEAUTY care au nevoie de a fi ajutați, ghidați, apreciați. Vă spun sărumâna și vă îmbrățișez!, a concluzionat Ciprian Andronache.