Investiție importantă în dublarea numărului de locuri de parcare la unul dintre centrele comerciale din Botoșani după ce în 2018 comparativ cu 2017 s-a înregistrat o creștere cu 38% a numărului de autovehicule intrate în parcare.
Botoșani Shopping Center este primul centru comercial din municipiul Botoșani care investește în creșterea numărului de locuri de parcare.
Nu mai puțin de 2 milioane de euro va investi complexul comercial, care îi are printre chiriași pe Carrefour, pentru a dubla numărul de locuri de parcare.
Acum parcarea complexului are o capacitate de 270 de locuri, iar investiția prevede crearea altor 270 de locuri.
”Suntem în discuții cu băncile pentru a finanța acest proiect important pentru noi și comunitatea locală, dar este o perioadă în care băncile își fac diverse calcula ca urmare a noii taxe impuse în acest domeniu”, a declarat Mircea Câmpanu, directorul Botoșani Shopping Center.
Acesta a precizat că parcarea va fi construită pe două nivele și va fi din prefabricate din beton, ceea ce va duce la o perioadă de construcție cuprinsă între două și trei luni.
Proiectul pentru amenajarea noii parcări a fost deja depus la Primăria Botoșani și a obținut autorizațiile necesare.
Printre brandurile prezente în Botoșani Shopping Center se numără Carrefour, Decathlon, Sportisimo, JYSK, New Yorker, Orsay, TXM, Orange, Sensiblu, Beauty Mania, Mado, Casa Dulce.