Economic

Parcare supraetajată de 2 milioane de euro la unul dintre centrele comerciale

Investiție importantă în dublarea numărului de locuri de parcare la unul dintre centrele comerciale din Botoșani după ce în 2018 comparativ cu 2017 s-a înregistrat o creștere cu 38% a numărului de autovehicule intrate în parcare.

Botoșani Shopping Center este primul centru comercial din municipiul Botoșani care investește în creșterea numărului de locuri de parcare.

Nu mai puțin de 2 milioane de euro va investi complexul comercial, care îi are printre chiriași pe Carrefour, pentru a dubla numărul de locuri de parcare.

 

 

Loading…

 

Acum parcarea complexului are o capacitate de 270 de locuri, iar investiția prevede crearea altor 270 de locuri.

 

”Suntem în discuții cu băncile pentru a finanța acest proiect important pentru noi și comunitatea locală, dar este o perioadă în care băncile își fac diverse calcula ca urmare a noii taxe impuse în acest domeniu”, a declarat Mircea Câmpanu, directorul Botoșani Shopping Center.

 

 

loading…

Acesta a precizat că parcarea va fi construită pe două nivele și va fi din prefabricate din beton, ceea ce va duce la o perioadă de construcție cuprinsă între două și trei luni.

Proiectul pentru amenajarea noii parcări a fost deja depus la Primăria Botoșani și a obținut autorizațiile necesare.

Printre brandurile prezente în Botoșani Shopping Center se numără Carrefour, Decathlon, Sportisimo, JYSK, New Yorker, Orsay, TXM, Orange, Sensiblu, Beauty Mania, Mado, Casa Dulce.